Verzendbeleid


Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.

Bestellingen die vandaag geplaatst worden, proberen wij binnen 1 werkdag

te verzenden. Echter lukt het ons in uiterste gevallen niet om dit na te komen,

soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets

langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen,

dan brengen wij jou hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

 

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:
€5,95 voor bestellingen onder de  €75,00

( Voor haaraccesoires zijn de verzendkosten €4,95)
Gratis voor bestellingen vanaf  €75,00

 

De verzendkosten naar België bedragen:
€7,95 voor bestellingen onder de  €100,00
Gratis voor bestellingen vanaf €100,00

 

Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om het zelf bij ons op te halen.

Je ontvangt van ons bericht wanneer je bestelling klaar ligt.

De producten kunnen elke werkdag tussen 08.00 - 17.00 uur opgehaald worden bij:

 

Autobedrijf Frank Overweg

Rijksstraatweg 94

8121EG Olst 

Gratis verzending

Retourbeleid

Gratis verzending

Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dat is jammer, maar het is geen enkel probleem om je product te retourneren binnen 14 dagen. De retourkosten zijn voor jou rekening, het retouren is op eigen risico.

Retourneren gaat als volgt:

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Stuur een mail naar info@dekleineolifant.nl en geef aan welk product je retour wil sturen. De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gemeld te worden. Uiterlijk 14 dagen na de retourmelding moet het product daadwerkelijk retour gestuurd worden. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

Download hier het retour formulier.

3.Verpak de artikelen en zorg dat de factuur bijgevoegd is.  De factuur ontvang je na het plaatsen van je bestelling per mail.

4.Schrijf het retouradres op de verpakking:
De Kleine Olifant
Rijksstraatweg 94
8121 EG Olst


5. Frankeer het pakket en breng het zo snel mogelijk naar een DHL servicepunt. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat je retournering door ons verwerkt is. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.


6. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening. De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retournering wordt gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er op dat de verzendkosten voor je eigen rekening zijn.  

Bij het terugsturen van de volledige bestelling krijgt u het volledige bedrag teruggestort, inclusief de verzendkosten en exclusief retourkosten. 

Let op: Stuur je een deel van je bestelling terug, dan worden de betaalde verzendkosten bij afname niet teruggestort. 

 

Heb je je bestelling (deels) betaald met tegoed van een cadeaubon? Dan krijg je een shoptegoed van ons toegestuurd via de mail.

Dit bedrag kan niet worden uitbetaald op de rekening.

 

Daarnaast kan het pakket ook gratis retour gebracht worden naar:

De kleine olifant

Rijksstraatweg 94

8121 EG Olst

Stuur een mail naar info@dekleineolifant.nl als je hier gebruik van wilt maken.

Klachtenafhandeling 

Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@dekleineolifant.nl.

Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.

Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het bestelnummer en telefoonnummer.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening.

Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

 

Ps. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dekleineolifant. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via

https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

klachten